måndag 22 februari 2016

Förlåt!

                                      FÖRLÅT!


Jag vill säga förlåt för att jag har varit så dålig på att lägga ut inlägg.  Jag brukar som mest lägga upp ett inlägg per vecka. Det är inte okej!

Jag förstår att fler och fler läsare väljer att lämna min blogg eftersom när man läser en blogg vill man att det kommer upp nya och bra inlägg ofta så att man har något att läsa. Och det gör ju inte jag på min blogg. 

Jag vill inte att min blogg ska vara en sådan tråkig och dyster hemsida som man bara vill gå ut från. Utan jag vill att  min blogg ska vara en bra, rolig och trevlig hemsida. Som du bara vill få lässa mer av. 

Min blogg kommer ändras lite. Jag kommer inte bara hålla på och skriva om skönhet, kläder och smink. Utan jag kommer även börja skriva om min vardag. Jag kommer även inte lägga ut veckans Victorias Secret längre. Eftersom det blir en sådan stor press för mig att varje måndag lägga upp ett inlägg. Jag tror även att det kommer bli lite tråkigt för er att se samma sorts inlägg hela tiden. 

För att fixa detta med att få upp inlägg lite oftare kommer jag fixa ett schema. Jag kommer lägga upp ett inlägg varje måndag, onsdag, fredag och söndag. Någon vecka kanske jag har mycket läxor och prov och då kan det vara så att jag missar någon dag att lägga upp ett inlägg men då tar vi ifatt det sedan.

Jag hoppas att ni förstår nu att jag ber om förlåtelse och att tillsammans kan vi fixa detta till en rolig, trevlig och trygg blogg där både du och jag kan vara trygga. 

Puss Ella <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar